Известие

Collapse
No announcement yet.

Няколко въпросчета относно Алфа Ромео 156 2.0ТС

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Няколко въпросчета относно Алфа Ромео 156 2.0ТС

    Колеги , имам проблемчета по красавицата и ми трябват съвети.
    И така, колата е за гарнитура на клапаните , марка модел за предпочитане и цена ?
    Гърнето ми ручи адски много между 2 и 3 хиляди оборота че и нагоре ... ,крайното е , някой да е взимал скоро гърне което вади хубав звук - плътен звук?
    ИИИИ третия въпрос , а именно , крушки за уредите на таблото от къде и какви пари са ?

    БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО НА ВСЕКИ , КОЙТО МОЖЕ ДА ДАДЕ КОМПЕТЕНТНО МНЕНИЕ !
    Alfa Romeo 159 2.4 JTDM no DPF , no EGR , REMAP 200 +++
    Alfa Romeo 156 2.4 JTD 136 +++
    Аlfa Romeo 156 2.0 TC -EX
    Alfa Romeo 156 2.0 TC - EX

  • #2
    Първоначално публикувано от shadows Покажи съобщение
    Колеги , имам проблемчета по красавицата и ми трябват съвети.
    И така, колата е за гарнитура на клапаните , марка модел за предпочитане и цена ?
    Гърнето ми ручи адски много между 2 и 3 хиляди оборота че и нагоре ... ,крайното е , някой да е взимал скоро гърне което вади хубав звук - плътен звук?
    ИИИИ третия въпрос , а именно , крушки за уредите на таблото от къде и какви пари са ?

    БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО НА ВСЕКИ , КОЙТО МОЖЕ ДА ДАДЕ КОМПЕТЕНТНО МНЕНИЕ !
    Здравей колега,
    цената на гарнитурата на главата е около 60 лева в зависимост от марката (Guarnitauto, Ajusa). За да ти ручи гурнето между 2000 и 3000 оборота вероятно нямаш резонаторно гърне (сигурно като са ти махали катализатора са поставили обикновена тръба) и следователно трябва да се постави. Крушките за уредите на таблото са под 1 лев/бройката, има ги навсякъде, взимаш една крушка и отиваш в най-близкия магазин за резервни части. Успех!
    Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
    Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
    Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
    Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

    Comment


    • #3
      Колега , благодаря , за отговора , но резонаторно гърне имам и е здраво , имам дупка и паднал тампон на крайното и ме интересува плътен звук ( тип спортно ) ?

      От днес имам и друг проблем , не държи в ниските обороти , мотае ги от критичните 400-500 до 1200 и връща обратно до критичните и се нормализира , това само когато изключа от скорост , на място няма проблем , смених дебитомера със същия , но проблема не е в него ... вече не знам ?

      И един не чак толкова важен въпрос но да не отварям нови теми , как се реставрират предните емблеми , видях един човек във форума , но той е от Варна , а аз от София , благодаря предварително !
      Alfa Romeo 159 2.4 JTDM no DPF , no EGR , REMAP 200 +++
      Alfa Romeo 156 2.4 JTD 136 +++
      Аlfa Romeo 156 2.0 TC -EX
      Alfa Romeo 156 2.0 TC - EX

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от shadows Покажи съобщение
        Колега , благодаря , за отговора , но резонаторно гърне имам и е здраво , имам дупка и паднал тампон на крайното и ме интересува плътен звук ( тип спортно ) ?

        От днес имам и друг проблем , не държи в ниските обороти , мотае ги от критичните 400-500 до 1200 и връща обратно до критичните и се нормализира , това само когато изключа от скорост , на място няма проблем , смених дебитомера със същия , но проблема не е в него ... вече не знам ?

        И един не чак толкова важен въпрос но да не отварям нови теми , как се реставрират предните емблеми , видях един човек във форума , но той е от Варна , а аз от София , благодаря предварително !
        Има много изписано по въпроса за клатене на оборотите на празен ход, трябва да се почисти дроселната клапа и след това да се извърши адаптация. Пробвай да смениш TPS с такъв, който е свален от коректно работещ двигател (или чисто нов TPS) и наблюдавай какво е поведението на мотора.
        Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
        Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
        Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
        Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

        Comment


        • #5
          благодаря , колега ! Имам 1 за части , трябва да видя какво точно представлява тоя ТИПИЕС
          Alfa Romeo 159 2.4 JTDM no DPF , no EGR , REMAP 200 +++
          Alfa Romeo 156 2.4 JTD 136 +++
          Аlfa Romeo 156 2.0 TC -EX
          Alfa Romeo 156 2.0 TC - EX

          Comment


          • #6
            Колега като си свалиш крушка от някои от уредите от таблото, след това пак си го закачи ако мислиш да ходиш до магазина с нея т.е. не и давай контакт с разкачени уреди, че светват като коледни елхи
            Alfa Romeo 156 2.4 JTD '98

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от shadows Покажи съобщение
              Колега , благодаря , за отговора , но резонаторно гърне имам и е здраво , имам дупка и паднал тампон на крайното и ме интересува плътен звук ( тип спортно ) ?

              От днес имам и друг проблем , не държи в ниските обороти , мотае ги от критичните 400-500 до 1200 и връща обратно до критичните и се нормализира , това само когато изключа от скорост , на място няма проблем , смених дебитомера със същия , но проблема не е в него ... вече не знам ?

              И един не чак толкова важен въпрос но да не отварям нови теми , как се реставрират предните емблеми , видях един човек във форума , но той е от Варна , а аз от София , благодаря предварително !
              Колегата изпраща по Е-конт, в Сливен чакам да се съберем няколко човека и ще си поръчаме от него лепенките за реставрацията.
              Alfa 156, 2.0 TS
              VW Vento 1.8- Бившата
              Не искам богатство, не искам пари, а искам на бирата и бензина старите цени !!!

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от lyuboo Покажи съобщение
                Колегата изпраща по Е-конт, в Сливен чакам да се съберем няколко човека и ще си поръчаме от него лепенките за реставрацията.
                МЕРСИ КОЛЕГИ , БЯХТЕ МИ МНОГО ПОЛЕЗНИ !!!
                Alfa Romeo 159 2.4 JTDM no DPF , no EGR , REMAP 200 +++
                Alfa Romeo 156 2.4 JTD 136 +++
                Аlfa Romeo 156 2.0 TC -EX
                Alfa Romeo 156 2.0 TC - EX

                Comment


                • #9
                  Здравей колега,до колкото разбирам искаш да сменяш гарнитурата на капака.За предпочитане е на Виктор рейнц,цената е около 50лв.За оборотите може да има нещо общо и гарнитурата ако пуска масло в свещите и там да бърка работата.Иначе другото колегите са го написали за дросела,ТПС и ще добавя стъпковия мотор.Относно гърнето щом искаш да е с плътен звук търси нещо кръгло и с голям диаметър.
                  Fiat Bravo 1.6 16V 97" ex ex...My first italian beast
                  Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 95" 150+++hp ex... Bye my come dream...
                  Alfa Romeo 156 1.8 T.S. 99" with head from Quadrifoglio Verde ex.
                  Alfa Romeo 155 2.0 8V SUPER 94"

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от ivailo rachev Покажи съобщение
                    Здравей колега,до колкото разбирам искаш да сменяш гарнитурата на капака.За предпочитане е на Виктор рейнц,цената е около 50лв.За оборотите може да има нещо общо и гарнитурата ако пуска масло в свещите и там да бърка работата.Иначе другото колегите са го написали за дросела,ТПС и ще добавя стъпковия мотор.Относно гърнето щом искаш да е с плътен звук търси нещо кръгло и с голям диаметър.



                    Евала колега , не бях се досетил за гарнитурата ! Благодаря !
                    Alfa Romeo 159 2.4 JTDM no DPF , no EGR , REMAP 200 +++
                    Alfa Romeo 156 2.4 JTD 136 +++
                    Аlfa Romeo 156 2.0 TC -EX
                    Alfa Romeo 156 2.0 TC - EX

                    Comment


                    • #11
                      Не клати оборотите от гарнитурата. Некоя жичка е.
                      Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
                      sprint tropheo
                      155/1.8
                      156/2.0 Selespeed

                      Comment


                      • #12
                        Колега , коя жичка да търся , хич не съм на ти с ДВГ-тата , а имам възможност да бърикам по колата на спокойствие ?
                        Alfa Romeo 159 2.4 JTDM no DPF , no EGR , REMAP 200 +++
                        Alfa Romeo 156 2.4 JTD 136 +++
                        Аlfa Romeo 156 2.0 TC -EX
                        Alfa Romeo 156 2.0 TC - EX

                        Comment


                        • #13
                          Прегледай кабелите.Свали пластмасовия капак и отдолу са бобините.Размърдай кабелите и виж дали ще се подобри.
                          Fiat Bravo 1.6 16V 97" ex ex...My first italian beast
                          Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 95" 150+++hp ex... Bye my come dream...
                          Alfa Romeo 156 1.8 T.S. 99" with head from Quadrifoglio Verde ex.
                          Alfa Romeo 155 2.0 8V SUPER 94"

                          Comment


                          • #14
                            Благодарско , колега !
                            Alfa Romeo 159 2.4 JTDM no DPF , no EGR , REMAP 200 +++
                            Alfa Romeo 156 2.4 JTD 136 +++
                            Аlfa Romeo 156 2.0 TC -EX
                            Alfa Romeo 156 2.0 TC - EX

                            Comment


                            • #15
                              относно клатенето провери гофрирания маркуч да не спукан и от там да пропуска въздух. Иначе има писано за пин15 че някои го режат.

                              Comment

                              Working...
                              X